Posts

قصه ساخنه - ليله الدخله -

Image
  كانت بداية التعارف مختلفة عن اي بنت كلمتها وكان كل كلامها عني وعن حياتي يعني كانت بتكلمني عن شغلي وعن الجواز وليه متجوزتش لحد دلوقتي وكلمتني عن نفسها وعن حياتها وشغلها والكلام كله كان عادي جدا مجرد تعارف بس بتفاصيل بزيادة حبتين تلاته لدرجة انها قالت ليا على كل تفاصيل حياتها وبتكلمني من رقمها الاساسي وبعتت ليا صورها في كل موقف او مناسبها بتحكيها ليا حسيت من صورها ان عندها شخصية وواثقة من نفسها جدا وطبعا كانت جميلة جدا وسالتها انتي متجوزتيش ليه فقالت انا رافضه الجواز تماما ومش عايزة اتجوز كنت مستغرب واحدة بالجمال ده وبتشتغل ومش عايزة تتجوز واكيد مرت بقصة خلتها تكره صنف الرجالة كلهم ومحبتش اسالها عن قصتها لاني تعبت نفسيا من كتر القصص اللي بتتحكي ليا كل يوم من البنات عن اللي بيحصل فيهم المهم وانا بكلمها بدات اعجب بيها كشخص بسبب تفكيرها وتمسكها بافكارها اللي كانت مختلفة عن اي بنت وانها عايشه حياتها الخاصة بتخرج وتتفسح وتبسط نفسها وعلاقاتها محدودة جدا متعرفش حد كانت سر بالنسبة ليا وكنت عايز اعرفه وعلشان اعرفه مفيش قصادي غير اني اقابلها واكلمها وعيني في عنيها وانا حعرف من عنيها السر ده ...

قصة البنت المحرومه

Image
انا بنت محبوسه في بيت اهلى كاني في سجن مكملتش تعليمي ولامسموح ليا اخرج انزل شارعنا اجيب طلبات حتى وعلشان يخرجوني من حالة الاكتئاب اللي انا فيها سمحوا ليا بالنت  كل ذنبي ان جسمي شكله ملفت اوي ومدور وملامح وشي بتلفت النظر عيوني متكحله وشفايفي جميلة ورغم اني مش بخرج بس باين من ملامحي اني بنت جريئة واللي يشوفني يفتكر اني بنت شمال من عيوني وشفايفي بس حتى لو مش حاطه مكياج جسمي مليان مدور وملامحي تهيج واهلي من خوفهم عليا منعوني من الخروج بسبب كده وانا بصراحة كنت هايجة فعلا لانهم من اول مافتحوا ليا النت وانا مش بدخل غير على مواقع اباحيه وبقرا قصص اباحيه وطول النهار بكلم ولاد كلام جنسي  اتصورت صور كتير وفيهم اللي كانوا بيستغلوا صوري وينشروها بس انا مش فارق معايا كده كده انا محبوسة في البيت كاني مش موجودة واهلي ميعرفوش حاجة عن النت ده وحياتهم بسيطه فمحدش حيعرف وكان اهم حاجة عندهم بس ان محدش يشوفني  لما سالتهم طب حتجوز الزاي قالوا ليا ان ليا ابن عم وهو مسافر ولما ييجي من السفر حنتجوز وطبعا انا ماليش راي في الموضوع ولا اعرف شكله اصلا زعلانه على حظي ومفيش رجالة في حياتي ولاقريب ولااخ ...

مجنونة تيكتوك**

Image
بنت جميلة من احدى المحافظات ربنا رزقها بجمال مبالغ فيه جدا كانت ملكة وهيا عرفت ستغل جمالها ده وبدئت تشتهر على مواقع التواصل زي تويتر وانستجرام وتيكتوك وكانت بتتصور وليها متابعين كتير كانت بتكسب وبتشتهر اكتر وبتروح اماكن جميلة وتلبس احلى لبس وتتصور فيزيدوا المتابعين بسبب جمالها اللي مكانش له زي جسمها كان متفصل ويتقاس عليه مواصفات الجسم المثالي وهيا كمان كانت بتروح جيم علشان تحافظ على جمال جسمها وطبعا بتتعاكس يوميا وهيا حابه كده وحياتها كانت زي الفل لحد ماحصلت صدمة كبيرة بوفاة والدها المشكلة انها البنت الوحيده والمشكلة الاكبر انه ساب ليهم بيت في القاهره وهيا متعرفش اي حاجة هناك ولا تعرف حد طبعا بسبب كتر المتابعين كتير اتقدموا ليها طمعانين في جمالها وهيا كانت بتوافق في الاول بس بعد كده بترفض لما تتفاجئ ان نيتهم مش كويسه وانهم عايزين يلعبوا بيها وخلاص خصوصا انها وحيده وملهاش حد وكانت بتمر بفترة صعبه قبل وفاة والدها وكانت محتاجه لاي حد وهما كانوا بيستغلوا احتياجها ده وده طبيعي خصوصا انها كانت بتسيب نفسها ليهم في فترة التعارف والخطوبة واللي يحضن واللي يبوس واللي يقفش بس بتتفاجئ انهم بياخدوا ...

تحرش بواحده منقبه وبنتها الدلوعة

Image
كنت مستغرب لان اغلب البنات اللي بتكلمني بتبقى صغيره في اوائل العشرينات وبيكونوا في بدايه النضج وحركة ايدي من ورا بتمتعهم وبتثيرهم اوي المهم بعتت ليا صورها بالنقاب وزي اغلب المنقبات شوفت العيون المرسومه الجميلة وعرفت انها بيضه وجميلة بس انا في الغالب مش بحب اتحرش بالمنقبات وقولت ليها كده بصراحة قالت ليا انها حابة الموضوع وعايزة تتمتع في المواصلات وكانت جريئة اوي في الكلام سالتها عندك بنات فقالت عندها بنت واحدة في اعدادي وبعتت ليا صور بنتها البنت رغم ان سنها صغير بس طويلة وجسمها متقسم وجميلة جدا قلت ليها حتحرش بيكي بس بنتك تبقى معاكي فوافقت وطبعا فهمت انا بفكر في ايه اتقابلنا بمحطة المترو هيا وبنتها والبنت فلقة قمرة بيضه وجميلة اوي ودلوعة وانا اول ماشوفتها زبي وقف من منظرها لانها كانت لابسه بنطلون ضيق وخفيف اوي واكتافها عريانه وشكها على بعضها يهيج اوي المترو جه وكان زحمة جدا وقلت ليهم يلا حنركب المترو الجاي ودخلنا في الزحمة ووقفنا على الرصيف والبنت قصادي ومامتها جنبها المترو جه وبقول للمنقبه ادخلي الاول بحيث ان بنتها تبقى قصادي واول ماباب المترو اتفتح والناس بدئت تزقنا لزقت في البنت اوي ...

قصص المايسترو تليجرام

Image
📢 القناة الاحتياطية مفتوحة! تابعي أحلى وأجرأ قصص المتعة حصريًا على قناتي على تليجرام 😉 🎯 لا تفوّتي ولا قصة! 🔗 اضغطي هنا للانضمام #قصص_المايسترو

قصص المايسترو تليجرام

Image
  المايسترو – كاتب قصص للبنات أنا كاتب خبير في تقديم قصص مشوقة ومُلهمة للبنات، نصف الخيال مع هادفة تناسب جميع المباريات. أهدف إلى تقديم محتوى ممتع وإنتاج قيم إيجابية وتحفيز الخيال لدى القارئ. تابعوني للتعرف على المزيد من القصص المميزة والمغامرات التاريخية. 📌 انضموا إلى قناتي على تليجرام لمتابعة أحدث القصص والمحتوى الحصري: t.me/b3bsaX #قصص_للبنات #قصص_مشوقة #إبداع_قصصي #خيال_وإبداع #قصص_جديدة #المايسترو